Ładowanie

Reklamowy infokiosk, który pomoże w Twoim biznesie!

Reklamowy infokiosk, który pomoże w Twoim biznesie!

Czy w kwestii nowoczesnego marketingu oraz promocji oferowanych przez danego przedsiębiorcę produktów lub usług powiedziano już wszystko? Może się tak wydawać, jednakże na szczęście producenci gadżetów elektronicznych pokazują, że ciągle istnieją sposoby, by zaciekawić potencjalnego konsumenta, zainteresować go marką, a także w sposób nieinwazyjny przedstawić mu najnowsze portfolio.

Na potrzeby biznesmenów znudzonych standardowymi rozwiązaniami odpowiedź stanowi totem reklamowy, który to jest niczym więcej i niczym mniej niż wysoce wydajnym ekranem dotykowym o znacznej rozdzielczości, który to zamknięty jest w specjalnej, odpornej na uszkodzenia obudowie.

Co niezwykle istotne, ta ostatnia może zostać poddana daleko idącej personalizacji, a więc na przykład wykonana w typowym dla firmy kolorze oraz opatrzona jej logotypem. Bez wątpienia pozytywnie wpłynie to na ujednolicenie identyfikacji wizualnej, która pozwala klientom łatwiej zapamiętać o istnieniu przedsiębiorstwa.

Totem reklamowy dzięki swojej solidnej konstrukcji stanąć może przed siedzibą firmy, gdzie będzie on mógł prezentować jej obecne portfolio, zaznajamiać przechodniów z przewidzianymi na określony sezon promocjami i wyprzedażami, czy też pozwolić użytkownikowi dowiedzieć się czegoś więcej o specyfice prowadzonej przez właściciela działalności gospodarczej we własnym tempie.

Zarówno wyświetlacz jak i obudowa, w której się on znajduje wykonane są z wytrzymałych materiałów wykazujących znaczną odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, wahań temperatur oraz trudnych warunków zewnętrznych. Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie, by odpowiednio dostosowany do potrzeb przedsiębiorcy totem reklamowy stanął we wnętrzu jego biura, siedziby, czy poczekalni, pozwalając wszystkim zainteresowanym na przeczytanie przygotowanych zawczasu materiałów tekstowych, obejrzenie zdjęć, filmów i prezentacji, czy też posłuchanie plików audio poświęconych przedsiębiorstwu.

Warto wiedzieć, że dzięki zastosowaniu responsywnego ekranu dotykowego, użytkownik staje się aktywnym, nie natomiast pasywnym odbiorcą materiałów marketingowych i promocyjnych, dostosowuje je pod swoje preferencje oraz może dowolną ilość razy powracać do interesujących go treści, co bez cienia wątpliwości pozytywnie wpłynie na ich przyswojenie.

Nie można również zapomnieć, że konsumenci (tak stali jak i potencjalni) zapoznając się z przygotowanymi dla nich ofertami samodzielnie odciążają jednocześnie zatrudniony w firmie personel, który to może zająć się realizacją obecnie spoczywających na nim obowiązkach bez konieczności nieprzerwanego rozpraszania się celem udzielenia podstawowych, powtarzalnych informacji.

Są one bowiem dostępne w przystępnej formie cyfrowej – dba o to totem reklamowy. Popularność omawianego dziś urządzenia jest poza granicami naszego kraju wręcz ogromna, cieszy nas więc że także rodzimi właściciele i menadżerowie przedsiębiorstw coraz chętniej sięgają po to rozwiązanie celem uczynienia swojej oferty bardziej interesującą oraz nietypową!